نوین

نوین


 
 
 
هیچ کس نمی‌تواند زمان را به عقب برگرداند و دوباره شروع کند اما می‌توان از نو شروع کرد و فردای خود را ساخت. به گزارش نیک صالحی ،برای تجربه زندگی شادتر در آینده شاید نیاز باشد در روابط خود تجدید نظر کنیم.

1. وقت خود را با افراد نادرست نگذرانید: زندگی آنقدر کوتاه است که زمان کافی برای گذراندن آن با افراد نامناسبی که هیچگاه شما برایشان مهم نیستید نباشد.
همیشه به یاد داشته باشید افراد مهمی هستند که وقتی شما در موقعیت مناسبی هستید در کنار شما بوده و وقتی دچار مشکل می‌شوید و زمین می‌خورید پشت سر شما هستند و از شما حمایت می‌کنند، اینها همان دوستان حقیقی شما هستند.

2. خودتان را فراموش نکنید: دردناکترین چیز در زندگی این است که برای خوشحال کردن دیگران خودتان و شخصیتتان را زیر پا گذاشته و فراموش کنید. هیچ وقت فراموش نکنید که شخصیت شما بسیار با اهمیت است و نباید برای خوشحال کردن هر کسی آن را نادیده بگیرید و زیرپا بگذارید.

3. در دیگران به دنبال شادی نگردید: برای اینکه با کسی احساس راحتی کرده و از بودن با او احساس شادی و آسودگی کنید، ابتدا باید نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید. تنها در صورتی می‌توانید به دیگران احساس خوبی منتقل کنید که ابتدا در درون خود احساس راحتی کنید.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بردی نشین ׀ تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bardi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com